Berastagi - Reisverslag uit Berastagi, Indonesië van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu Berastagi - Reisverslag uit Berastagi, Indonesië van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu

Berastagi

Blijf op de hoogte en volg Fransjan en Saskia

17 Juli 2014 | Indonesië, Berastagi

Hallo,

Hier zijn we weer. Helaas nog steeds zonder foto's, er gaat steeds iets fout met uploaden. Gisteren zijn we vanuit Medan vertrokken naar Beratagi, een afstand van maar 68 km, maar je doet er wel bekant tweeenhalf over. Eer dat je de stad uit bent en de stukken door de bergen, maken dat je er zo lang over doet. Het dorpje Berastagi stelt niet zo heel veel voor, maar het ligt mooi tussen de Sinabung en Sibayak vulkanen. De eerste vulkaan heeft een paar maanden geleden nog uitgebarsten dus deze mag je niet beklimmen. Vandaag hebben we dus de Sibayak beklommen. Het uitzicht was prachtig, helemaal omdat er nog steeds zwavelgassen vrijkomen. Dit ruik je heel goed. Op de weg terug zijn we nog naar de hot-springs geweest om een plons te nemen. Ook dit water ruikt naar zwavel. Je merkt wel dat je hier op zo'n 1400 meted hoogte zit, s'avonds is het wel wat frisser. De mensen van hier lopen dan met jassen en mutsen. Morgen vertrekken we naar Lake Toba, een rit van zo'n drieenhalf uur.

groetjes van ons

• 17 Juli 2014 - 18:19

Opa En Oma:

hier morgen en zaterdag 34 gr dus geen winterjas en muts groetjes opa oma

• 18 Juli 2014 - 12:32

Linda:

Fijn om ook in het ziekenhuis jullie berichten te volgen! Fijne vakantie.

• 18 Juli 2014 - 19:35

Ineke:

gefeliciteerd nog Frans-Jan! Volgens mij hebben jullie het weer geweldig daar!
    Geniet ze en ik kijk uit naar het volgend verslag ( en naar de foto's ;-)

• 19 Juli 2014 - 04:29

Fransjan:

We kunnen geen foto's plaatsen foto's deze staan op mijn Facebook