Van Nha Trang naar Mui Ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu Van Nha Trang naar Mui Ne - Reisverslag uit Mui Ne, Vietnam van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu

Van Nha Trang naar Mui Ne

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Fransjan en Saskia

14 Augustus 2009 | Vietnam, Mui Ne

Hier zijn we dan weer.
Nadat we de laatste dag (Woensdag) in Nha Trang relaxed hadden doorgebracht, gingen we s'avonds op zoek naar een leuk tentje om te eten.
Na al die dagen weet je ook niet meer wat je moet eten. We gingen wederom een lokaal tentje binnen, waar heel veel Vietnamezen zaten. Deze zaten allemaal aan lange tafels te eten en dronken heel veel bier. ( ook de vrouwen ) Nadat we de Vietnamese menu-kaart hadden gelezen, vroegen we om wat uitleg. Rick, Stef en Fransjan besloten om de traditionele Hot Pot te nemen, met seafood. Dit bleek de Vietnamese variant van onze fondue te zien. Het bleek achteraf een goede keuze te zijn geweest, want het was heerlijk.

De volgende ochtend moesten we vertrekken voor onze tocht met de bus naar Mui Ne. Na een rit van ongeveer 5 uur kwamen we in Mui Ne aan. Aangezien we nog niets voor te slapen geboekt hadden, moesten we na aankomst op zoek naar een hotel/bungalow. De eerste (bungalow) zag er wel netjes uit, maar we besloten om nog even verder te kijken. Daarna kwamen we bij Hiep Hoa resort aan, deze hadden een leuke bungalow op 10 meter van het strand vandaan. Nadat we ingecheckt hadden, gingen we meteen de zee in.
Gisteren na het eten hebben we nog een paar potjes gepest, totdat iedereen keimoe was.

Vandaag hebben we ook al lekker aan het strand gezeten en gezwommen. Net even een broodje wezen eten en nu even een berichtje op de site zetten. Morgen blijven we hier ook nog en Zondag vertrekken we naar Ho Chi Minh oftewel het vroegere Saigon.

Groetjes van ons

• 14 Augustus 2009 - 13:22

Riet:

Ha Skatten, fijn om weer een berichtje te lezen. Ziet er goed uit het eten.( daar kan de Indische rijsttafel van Tante Riet niet tegenopen )hoezo niet meer weten wat je moet eten. Je verlangt toch zeker niet naar een karbonaatje met bloemkool!!! . Hier alles okee! Veel groetjes van ons en geniet van Saigon.

• 15 Augustus 2009 - 12:24

Dick En El:

Hoi allemaal,

wat maken jullie een mooie reis met z'n 4tjes.
    Nog hele fijne dagen en geniet van alles.
    Groetjes.

• 16 Augustus 2009 - 12:57

Frances:

Ha vrienden,
    ziet er allemaal erg super uit, zo"n heerlijke fondue en dan die bungalow aan zee. heerlijk !!!
    Lekker genieten van alles, veel liefs van ons.

• 16 Augustus 2009 - 18:11

Johnnie:

Hoi allemaal, heb het allemaal een beetje zitten volgen hier, vind het er echt leuk uit zien, hoop dat jullie net zo veel plezier hebben als wat jullie uitstralen op de foto's. Ben voor de verandering niet nuchter, maar heb ook wat te vieren nu: PSV-@j@# 4-3 wat een geweldige en spannende wedstrijd(sorry, zeg dit nit om de pesten). Maar dat moet ook op afstand goed doen lijkt mij. Ik kan me ook een wedstrijd herinneren waar ik nie bij was maar dat ik toch blij was da ze wonnen, weet nie percies meer welke da da was, haha, groetjes en veel plezier daar, haudoe

John

• 17 Augustus 2009 - 08:24

Henrie & Caroline:

De groetjes van ons 2tjes en het ziet er allemaal goed uit.

Wij hebben ook een partij rust, gaat goed.

Nog heel veel plezier en dat alles goed mag gaan.

Hen2 & Caroline