Goodbye Vietnam Hello Cambodja - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu Goodbye Vietnam Hello Cambodja - Reisverslag uit Khett Siem Reab, Cambodja van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu

Goodbye Vietnam Hello Cambodja

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Fransjan en Saskia

19 Augustus 2009 | Cambodja, Khett Siem Reab

Na gisteren nog Saigon verkend te hebben en veel in het park te zijn geweest zijn we deze ochtend vertrokken naar Cambodja.
Om 11.40 zouden we vliegen met Vietnam Airlines, nadat we 5 minuten in het vliegtuig zaten kregen we te horen dat er een storing was en dat we een ander vliegtuig zouden krijgen. Nou iedereen eruit en op naar het restaurant hier kregen we een lunch en drinken aangeboden, uiteindelijk vertrokken we om 12.55 uur.
Het was 1 uur vliegen en de tijd vloog ook echt om vooral omdat er voor ieder 4 formulieren ingevuld moesten worden en er is maar 1 iemand die dat altijd doet (Saskia).
Op het vliegveld zaten er 14 mannen op een rij bij de 1e moesten we het visumaanvraagformulier inleveren en $ 20,= pp betalen je paspoort ging door naar persoon 2 die er een sticker inplakte, de 3e zette de stempel, de 4e het paraafje, de 5e nog een stempel, de 6e de datum, de 7e plakte je pasfoto erin de 8e het nietje, de 9e keek of alles goed was en de nummers 10 t/m 14 riepen de namen om en deelde de paspoorten weer uit.
Na een taxi genomen te hebben die een goed hotel met zwembad wist en eerst over de prijs onderhandeld te hebben, zijn we snel op weg gegaan naar Angkor Wat.
We hebben een brommer tuktuk genomen die ons afzetten bij de hoofdtempel.
Dit is echt Super om te zien, na 1,5 uur rondgelopen te hebben moesten we het complex af omdat het sluitingstijd was. Onze chauffeur heeft netjes op ons gewacht en ons weer bij het hotel afgezet. Morgen gaan we terug om de ongeveer 40 kilometer! lange route van tempelcomplexen te bezichtigen.
Hier alvast wat foto's van Angkor Wat.

Groetjes en tot snel.

• 19 Augustus 2009 - 14:51

Willeke En Jan:

op een van jullie mooie foto's zien we Jung Moo Hu die 30 jaar geleden bij P.S.V. voetbalde. Maarre...klopt dat eigenlijk wel ? Of is het iemand anders die van Stef en Rick probeert te winnen ? Fijne vacantie verder nog.

• 22 Augustus 2009 - 08:59

Peter-elke:

het loopt voor jullie het einde van de vakantie we hebben jully gevolgd het is heel erg mooi wat jullie gedaan hebben nog heel fijne dagen en tot ziens
    groetjes peter elke