Dubai Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu Dubai Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu

Dubai Bangkok

Blijf op de hoogte en volg Fransjan en Saskia

17 Juli 2013 | Thailand, Bangkok

Hallo allemaal,

Hier zijn we dan op deze bijzondere dag, vandaag is Fransjan jarig. Nadat we uit Dusseldorf waren vertrokken, kwamen we gisterenmorgen om 5.30 in Dubai aan. Het was al 35 graden !!. Omdat we toch nog ons hotel voor terugweg moesten bevestigen, zaten we meteen al in de hotelzone. Eigenlijk leek het ons wel slim om voor een paar uur een hotelkamer te boeken. Zo gezegd zo gedaan, we gingen meteen een paar uur slapen. Nadat we ons opgefrist hadden, gingen we Dubai verkennen per metro. Het voordeel is dat deze metro boven de grond rijdt. Eerst gingen we naar het beroemde Burj al arab hotel. Het was inmiddels al 45 graden geworden. Vlakbij het hotel is een public beach waar Rick en Stef wilde gaan zwemmen, echt afkoelen was er niet bij, het water was rond de 34 graden. Daarna zijn we naar de beroemde shoppingmall geweest, met zijn schaatsbaan en z,n aquarium. Niet normaal zo groot was deze mall. Daarna gingen we weer richting vliegveld om wat te eten. Je merkt wel dat het ramadan is, want je kunt overdag nergens iets te eten kopen. Op het vliegveld is het eetgedeelte afgeschermd met schermen. We vlogen die avond om 23.00 naar Bangkok. Nadat we in Bangkok aangekomen waren, moesten we met de bus naar het andere vliegveld van Bangkok, waar ons hotel ligt. Na aankomst in het hotel zijn we meteen gaan zwemmen en hebben we lekker geluierd. Nu zijn we net terug van het avondeten, we hebben lekker pad thai geeten in een lokaal tentje. Morgen vertrekken we met het vliegtuig naar Mandalay in Birma.

Heel veel groetjes van ons

Ps,

Foto's volgen later

• 17 Juli 2013 - 18:46

Monique En Aaltje:

Hoi Jarige en de rest,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Wat een bijzondere omgeving om het te vieren!
    Kei leuk!
    Jullie hebben al heel wat gezien, voordat jullie op de plaats van bestemming zijn!
    Zijn jullie ook in dat mooie grote hotel geweest?
    Hier hebben we een mooie warme dag gehad, zitten lekker buiten!
    Heel veel groetjes van ons! X

• 17 Juli 2013 - 18:46

Monique En Aaltje:

Hoi Jarige en de rest,

Kei leuk!
    Zijn jullie ook in dat mooie grote hotel geweest?
    Hier hebben we een mooie warme dag gehad, zitten lekker buiten!
    Heel veel groetjes van ons! X