lekker relaxen ! - Reisverslag uit Rayong, Thailand van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu lekker relaxen ! - Reisverslag uit Rayong, Thailand van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu

lekker relaxen !

Blijf op de hoogte en volg Fransjan en Saskia

03 Augustus 2013 | Thailand, Rayong

Hallo allemaal,

Hier even een kort berichtje. Wij hebben de afgelopen dagen lekker genoten op Koh Samet. Iedere dag lekker geeten, veel bbq ! Van de week zijn we naar de andere kant van het eiland gewandeld, om een beetje de ramptoerist uit te hangen. Zoals jullie misschien wel weten, is er vlak bij het eiland een pijpleiding gebroken. Duizenden liters ruwe olie in zee en op de stranden terecht gekomen. Wij zitten aan de zuid/oost kant, de olie ligt aan de noord/west kant. Van een afstandje hebben we gezien hoe ze de stranden aan het schoonmmaken waren, wat een puinhoop in zo'n mooi gebied. We werden wel door militairen op afstand gehouden, ze wilde niet teveel pottenkijkers. Er werd van de week zelfs een ochtendshow vanuit ons strand gepresenteerd, met als doel te informeren over de ramp. Lekker flauw achter door het beeld lopen, zodat Saskia ons live op tv zag. Morgenvroeg pakken we de ferry weer richting vasteland, om vervolgens met een busje naar Bangkok te gaan. We hebben in Bangkok een luxe hotel geboekt als afsluiter, we zitten in het Novotel op Siamsquare. Dinsdagmorgen vliegen we eerst weer naar Dubai , en woensdagmorgen van Dubai naar Dusseldorf.

Groetjes,

Rick, Stef, Saskia en Fransjan

• 03 Augustus 2013 - 12:46

0pa En Oma:

geniet nog een paar dagen en tot woensdag groetjes opa oma

• 03 Augustus 2013 - 12:58

Debby:

Geniet nog van de laatste daagjes daar en alvast 'n veilige terugreis gewenst!!

• 04 Augustus 2013 - 12:45

Monique En Aaltje:

Hoi allemaal,
    Nog even genieten van het luxe hotel!
    Een goede terugreis en hopelijk zien we elkaar snel!
    Hier is het warm en bewolkt, vanmiddag even op kraamvisite bij de achterburen, hebben een puppy, James, gekregen!
    Veel groetjes van ons

• 05 Augustus 2013 - 22:18

Jo En Auke:

hallo allemaal ,geniet ze nog even
    en dan wensen wij jullie een goede terug vlucht
    lieve groetjes ,en tot woensdag
    Jo en Auke