Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu

Hanoi

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Fransjan en Saskia

02 Augustus 2009 | Vietnam, Hanoi

Hier zijn we dan. Na een goede vlucht naar Bangkok waar we de rest van de dag lekker hebben gezwommen en in de jacuzzi gezeten in het Novotel, zijn we gisteren morgen naar Vietnam gevlogen. We werden op het vliegveld opgehaald door een taxi van ons Hotel. Het was net alof we in een aflevering van wegmisbruikers zaten, links rechts inhalen en dan vooral veel toeteren zodat iedereen maar meteen opzij ging. We zijn nu dus in Hanoi aangekomen. Gisteren zijn we een stukje door de stad wezen lopen en hebben hier alvast een indruk gekregen van het drukke verkeer in Hanoi (en de hele harde regenbuien die hier kunnen vallen). Het is hier echt een sport om de straat over te steken. 's avonds lekker bij de italiaan wezen eten pizza en pasta en hierna hebben we de show van de waterpuppets bezocht, dit is een marionette show op het water echt super leuk. Vandaag gaan we het mausoleum van Ho chi ming bekijken en het army museum.

Morgenochtend vertrekken we om 8.00 uur naar Halong Bay hier hebben we een 2 daagse boottrip geboekt. Hiervan komen we dinsdag laat in middag weer terug in Hanoi we nemen dan om 19.00 uur de nachttrein naar Hue hier hebben we een 4 persoons slaap cabine. Als het goed is zijn we dan woensdagochtend om 08.00 uur in Hue, tot die tijd kunnen we even geen nieuwe berichten plaatsen.

Groeten en we melden ons woensdag weer.

• 02 Augustus 2009 - 07:10

Debby:

Leuk om even te lezen hoe 't jullie vergaat! En fijn dat 't allemaal goed gaat.
    Ben benieuwd naar 't volgend verslag!!!

• 02 Augustus 2009 - 16:34

Willeke En Jan:

de N.S. heeft nog ervaren personeel nodig. Iets voor jullie ?

• 03 Augustus 2009 - 16:04

Riet:

Ha skatten, Ik lees dat jullie het fijn hebben, echt super! Wat een mooie reis en leuke foto's. De waterpuppets lijken me erg leuk om te zien. Hier alles oke! PSV-VVV 3-3, wat een dramatische wedstrijd Maar goed alle begin is moeilijk zullen we maar zeggen. Geniet ervan. Veel kusjes van ons XXX

• 04 Augustus 2009 - 08:43

Gerdina:

Ow, het is weer enorm afzien voor jullie....je krijgt meteen zin om die kant op te gaan! Erg leuk om jullie zo te volgen. xxx uit Best