2e dag Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu 2e dag Hanoi - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu

2e dag Hanoi

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Fransjan en Saskia

05 Augustus 2009 | Vietnam, Hanoi

Het is vandaag zondag en we hebben eerst lekker uitgeslapen.
Na het ontbijt zijn we gaan wandelen richting het Ho chi Ming Museum. We wilden het maussoleum binnen maar dit was gesloten. (hadden we maar eerder op moeten staan) Op het plein voor het museum hebben de jongens wel nieuwe vrienden gemaakt en wel chinese. Er stond een hele groep chinese jongens en meisjes de hele tijd te kijken naar ons en te lachen (volgens mij lachen ze de hele dag) de brutaalste durfde te vragen of de jongens met ze op de foto mochten dit vonden ze wel goed. Dus na met 1 op de foto geweest te zijn wilde natuurlijk hierna heeeeel de groep. Dus we hebben maar even een foto uurtje ingelast.
Hierna zijn we naar het Army Museum gelopen, dit was vooral voor de jongens heel interessant. Er stonden allemaal oude vliegtuigen en oorlogsvoertuigen en vooral veel wapens tentoongesteld.
Hierna zijn we met de taxi terug gegaan naar ons hotel en in de avond lekker bij een lokaal restaurant wezen eten.

• 11 Augustus 2009 - 17:48

Opa/oma Cis/san:

Hallo allemaal, ziet er gaaf uit jullie reis tot nu toe!! Wij zitten nu lekker een biertje te drinken bij dikany.. Veel plezier nog en de groetjes uit oostenrijk!!