Halong Bay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu Halong Bay - Reisverslag uit Hanoi, Vietnam van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu

Halong Bay

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Fransjan en Saskia

05 Augustus 2009 | Vietnam, Hanoi

Vandaag werden we om 08.30 uur opgehaald door een busje om richting Halong Bay te gaan.
Halong Bay is een baai waar wel duizenden rotsen boven de zee uit steken.
Het ligt 150 km ten oosten van Hanoi.
Rond het middaguur zijn we in Halong Bay aangekomen, we konden meteen inchecken op onze boot waar er al een heerlijke lucht klaar stond.
Tijdens het eten is de boot vanuit de haven vertrokken richting de Hang Dau Go Cave, dit is een grot met drie verschillende kamers. Na deze grot bezichtigd te hebben zijn we gaan kayakken op de zee. Laat in de middag konden we nog even vanaf de boot een frisse duik nemen.
's avonds op de boot geeten en vooral veel potjes gekaart.
In de ochtend zijn we weer langzaam richting de haven gevaren, waarna we na de lunch weer naar Hanoi vertrokken zijn.
Om 16.00 uur waren we weer terug in Hanoi. We hebben hier even inkopen gedaan voor in de trein.
Om 19.00 uur zijn we vertrokken met de nachttrein naar Hue. Tijdens de 13 uur durende treinreis hebben we heel goed kunnen slapen, voordat we het wisten waren we in Hue.
We hebben nu ingecheckt in een super mooi hotel (en dat voor 30,- dollar per kamer per nacht incl. ontbijt en gratis internet)
We gaan nu de stad in en morgen horen jullie meer van ons.

• 05 Augustus 2009 - 13:04

Willeke En Jan:

Al lezend neurien we : kedengedeng toettoet. Veel plezier ! !

• 05 Augustus 2009 - 20:17

Linda:

He allemaal
    Geweldig om te lezen hoe het met jullie gaat!
    Erg leuke fotos!
    We gaan volgende week 3 dagen naar plopsaland!
    Wel leuk voor tijs en met regen in oostenrijk is niet leuk voor hem!
    Ben weer benieuwd naar het nieuwe reisverslag!
    Groetjes uit warme best!

• 06 Augustus 2009 - 08:59

Danique:

hoi allemaal

hoe is

• 06 Augustus 2009 - 09:02

Danique:

Hoi allemaal,
    Hebben jullie een goede reis gehad? Wel vermoeiend zeker. Hoe is het weer bij jullie, wij hebben in ieder geval fijn vakantie weer. Dit mag wel even zo blijven! Ik ben benieuwd wat jullie morgen te vertellen hebben. Groetjes Danique