Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu Kuala Lumpur - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu

Kuala Lumpur

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Fransjan en Saskia

02 Augustus 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo allemaal,

Na een goede vlucht met Emirates via Dubai zijn we aangekomen in Kuala Lumpur. We zijn al meteen verwend, ik geloof niet dat de jongens nog ooit met een andere luchtvaartmaatschppij willen vliegen (veel beenruimte, eigen tv scherm met honderden spelletjes en keuze uit een paar honderd films).
Op het vliegveld in Kuala Lumpur hebben we de Klia Express genomen naar het centraal station. Vandaar uit zijn we met de monorail richting ons hotel gegaan. We hebben de koffers op de kamer gezet en zijn meteen richting zwembad gegaan (dit was wel lekker na 17 uur reizen).
S'avonds zijn we richting de gezellige Bintang straat ingelopen, hier zijn heeel veel winkels, restaurants en cafe's. We hebben hier ook onze eerste Sate geeten, deze was wel wat pittiger dan de sate van de "plus".

Vanmorgen zijn we naar de Petronas Twin Towers gelopen, deze zijn niet ver van ons hotel. Daar aangekomen wilde we een kaartje halen om naar boven te gaan, helaas heel de week open behalve op maandag! Maar goed toch wat foto's genomen en vervolgens met de metro richting Masjid Jamek. Hier staat de oudste Moskee van Maleisie, ze hebben nog geprobeerd om ons te bekeren, maar we hebben hier toch maar vanaf gezien. (de jurk en hoofddoek zijn nogal warm voor iemand die dit niet gewend is)
Hier ook nog Sultan Abdul Samad building bekeken en via China Town zijn we weer terug gelopen naar ons hotel.

Morgen vliegen we om 11.45 naar Kuching op Borneo.

Groetjes,
Fransjan, Saskia
Rick en Stef

• 02 Augustus 2010 - 11:59

Nien & Zus:

Ha die globetrotters, wat een fantastische foto's. En dit is nog maar het begin. Mooie outfit broer! Misschien iets om mee naar PSV te gaan....! Hier alles ok! Goeie reis morgen en geniet ervan.

• 02 Augustus 2010 - 17:21

Ineke:

He, dat ziet er al goed uit!! Wij zijn net terug van een lang weekend Winterberg, was ook erg leuk, maar toch net wat anders als Maleisie haha.
    Geniet ze en doe de jongens de groeten van onze Bram!

• 02 Augustus 2010 - 18:26

Wil Van Den Heuvel:

Mooie foto's. Fransjan, een keer met dat gewaad naar NAA komen.
    Nieuws van het PSV-front: ingedeeld door de KNVB in cat. 2. Tiny Sanders maakt zich vooralsnog niet druk.
    Suarez heeft drie wedstrijden aan zijn broek (waarvan een voorwaardelijk) nav rode kaart in duel met FC Twente (JC-Schaal)

• 02 Augustus 2010 - 19:28

Petra:

He vakantieganers,

Leuk om een aantal plekken te zien zoals de moskee,twin towers. Aanrader is ook de Menera tower, dan heb je ook een mooi uitzicht over KL.
    Geniet er nog van jullie dagen in KL en veel plezier straks in Borneo.

• 05 Augustus 2010 - 20:36

Jo En Auke:

hallo die mannen
    geweldig om te zien dat het allemaal goed gaat wij wensen jullie nog heel veel plezier groetjes jo en auke