Bijna weer terug - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu Bijna weer terug - Reisverslag uit Kuala Lumpur, Maleisië van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu

Bijna weer terug

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Fransjan en Saskia

22 Augustus 2010 | Maleisië, Kuala Lumpur

Hallo,

Afgelopen Vrijdag konden we het niet laten om nog een keer onze grote vrienden de oerang utangs te gaan bezoeken. In Sandakan zit een opvangcentrum voor "weesapen", die worden opgevangen met als doel om later weer in de jungle te worden teruggezet.
Ook dit was weer heel leuk om te zien.
Zaterdagmorgen zijn we vanuit Sandakan teruggevlogen naar Kuala Lumpur, deze vlucht duurde 2 1/2 uur. In Kuala Lumpur hebben we een iets luxer hotel gepakt als dat we de laatste weken gewend waren. We hebben dan ook gisteren lekker gezwommen. S' avonds zijn we naar een winkelcentrum geweest dat ontzettend groot was, ongeveer 10 keer de heuvelgalerie. Er zat zelfs een rollercoaster in het winkelcentrum die van de zevende naar de vijfde verdieping ging.
Vandaag gaan we nog even shoppen, om vannacht om 02.00 uur weer terug naar Dusseldorf te vliegen. ( snif snif ) Dit was dus ons laatste verslagje.

Groetjes,

Saskia, Rick, Stef en Fransjan

• 22 Augustus 2010 - 07:01

Opa En Oma:

een goede vlucht terug en tot maandag groetjes

• 22 Augustus 2010 - 09:10

Simon Coolen :

geweldig, mooie foto's met een leuk verslag erbij, ik ben gewoon jaloers op jullie !
    op de vakantiemarkt van school hoor en zie ik vast meer !

• 22 Augustus 2010 - 09:46

Nien & Zus:

Goede terugreis en tot morgen. GroetjesXXX

• 14 Januari 2011 - 13:40

Lianne Bosch:

Hallo familie!
    Wij hebben elkaar ontmoet in Hoi An vorig jaar (09) in ons hotel bij het zwembad. Jullie hebben ons toen het Hué Holiday hotel aanbevolen (prima tip overigens!)
    Nu kwam ik deze week het briefje met jullie website daarop weer tegen en neem nu dus een kijkje op jullie site.
    Wat een ongelofelijk toeval!!!!! Wij hebben nagenoeg dezelfde reis gemaakt als jullie afgelopen zomer, ook nog eens in dezelfde periode!
    We hadden elkaar dan ook makkelijk weer tegen kunnen komen, maar nu in Borneo!
    Ook wij waren in Kuching, Annah Rais longhouse, Damai, KK. Pulau Sapi en de Kinabatangan rivier. We hebben blijkbaar dezelfde interesses.

Komen we elkaar misschien komende zomer ook tegen in Senegal? Dat is ons nieuwe reisdoel, de kinderen wilden wel weer eens wat anders dan Azië....
    Hartelijke groeten, en dat het maar weer een reislustig jaar mag worden!

Lianne, Michel, Iris, Sander en Ruben Bosch uit Oerle
    www.boschvertrekt.web-log.nl