Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu Shanghai - Reisverslag uit Sjanghai, China van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu

Shanghai

Blijf op de hoogte en volg Fransjan en Saskia

02 Augustus 2012 | China, Sjanghai

Hallo allemaal,

Hier zijn we dan in de laatste stad op onze rondreis. Gisteren zijn we met de hele snelle trein van Hangzhou naar Shanghai gegaan. Binnen 45 minuten waren we op de plaats van bestemming, een dag eerder dan dat we eigelijk gepland hadden. Eenmaal in ons hotel, bleek dit geen verkeerde keuze te zijn. We zitten midden in de stad in het Swissotel, De kamer is perfect, er is een zwembad met sauna en jacuzzi. In deze stad wonen meer mensen, 20 miljoen, dan in heel Nederland. Wij dachten dat Eindhoven de lichtstad was, maar Shanghai overtreft alles. De ene neonverlichting is nog kitscher dan de andere. Gisterenavond zijn we naar de Bund gelopen, dit is een promenade aan de rivier die hier door de stad loopt. Aan de andere kant van de rivier is ook de Pearltower, vooral s' avonds met alle lichtjes is deze heel mooi. Na alle rijst, noodles, noodlesoep zijn we pizza wezen eten bij de pizzahut. Vanmorgen zijn we naar een winkelcentrum geweest, alvast wat inkopen gedaan. Vanmiddag nog even een plons genomen in het zwembad, en dadelijk gaan we weer ergens wat eten.
Zondagmorgen vliegen we al heel vroeg terug via Dubai naar Nederland, zondagavond zijn wij weer thuis. Dit was ons laatste verslag van onze reis door China.
Groetjes en tot ziens in Nederland.

Saskia, Rick, Stef en Fransjan

• 02 Augustus 2012 - 15:17

Liza:

Hallo reizigers, wat een mooie reis ik heb er van genoten.
    Hartelijke groeten en goede reis terug.T.Liza.

• 02 Augustus 2012 - 16:03

Monique En Aaltje:

Hoi allemaal,
    kei leuk dat we weer mee mochten genieten van jullie avonturen.
    Zaijian, Monique en Aaltje

• 02 Augustus 2012 - 17:00

Debby:

Geniet nog van de laastste dagen en alvast 'n hele goeie terugreis gewenst!

• 02 Augustus 2012 - 17:22

0pa En Oma:

tot zondag

• 03 Augustus 2012 - 07:34

Hue:

Geniet nog van Shanghai en goede reis terug.

• 03 Augustus 2012 - 09:52

P Ulus:

Hey Saeske en Fam. Het zit er alweer bijna op zie ik. Ik ben benieuwd wat je allemaal voor mooie merkkleding hebt gekocht steeneiland, Björn brug. Jammer dat je de 1e afgang van 020 zondag niet mee kan maken maar ik houd je op de hoogte. Ik hoop dat je ook een nieuwe telefoon hebt gekocht ifoon ofzo daar want da ben hur ding van jou is onderhand wel op nu. Tot in de echte lichtstad

• 03 Augustus 2012 - 13:23

Elke Peter:

hoi allemaal weer een mooi verslag en mooie fottos gewldig het loopt weer zijn eind voor jullie goede reis terug in nederland peter en elke

• 03 Augustus 2012 - 20:05

Nel De Cock-saes:

Hallo lieve familie,
    Wat hebben jullie weer een fantastische reis ondernomen. Wat een geweldige indrukken moeten jullie hebben opgedaan in dat verre China. Geweldig om dit allemaal te lezen en dan die hele leuke mooie foto's erbij . Geeft ons inderdaad het gevoel dat we iets gemist hebben. Geniet nog van de laatste dagen en kom weer veilig thuis.
    Nel en Wim de Cock-Saes

• 04 Augustus 2012 - 21:50

Jo En Auke:

jongens wat hebben jullie toch weer een geweldige vakantie gehad zo dat wij dit weer hebben kunnen
    volgen, wij wensen jullie een hele goede terug vlucht en gauw tot ziens
    veel liefs jo en auke xxx