Vang Vieng - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu Vang Vieng - Reisverslag uit Vangviang, Laos van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu

Vang Vieng

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Fransjan en Saskia

06 Augustus 2011 | Laos, Vangviang

Hallo allemaal,

Gisteren zijn we vertrokken van Luang Prabang naar Vang Vieng. De rit met de mini-van duurde vijf en half uur. Na een uurtje moesten we even stoppen omdat Stef niet helemaal lekker werd. Na zijn onbijt eruit gegooid te hebben, konden we weer verder rijden. Vang Vieng is een klein dorpje in een mooie omgeving aan een rivier. Het stikt hier van de jongelui die hier voor twee dingen komen, namelijk zuipen en tuben. Tuben is met een autoband de rivier afgaan. Je laat je met tuk-tuk een paar kilometer buiten het dorp afzetten en je komt drijvend met de stroom mee weer terug. Onderweg zijn er tientallen bars aan de rivier, waar je kan voetballen, moddervolleyballen en nog meer. Ook dit moesten wij een keer meegemaakt hebben en dus vandaag vier autobanden gehuurd. Het tuben was heel leuk en onderweg hebben we een paar keer wat gedronken. De foto's van het tuben zijn van mindere kwaliteit omdat het fototoestel in een waterdichte beschermhoes moest, hetzelfde gold voor het geld dat we bij hadden. Morgen vertrekken we naar de hoofdstad Vientiane, Maandagmiddag gaan we richting Thailand.
Heel veel groetjes van ons.

• 06 Augustus 2011 - 13:06

Elke En Peter:

weer een leuke avondtuur voor jullij maar wees toch maar voorzichtig allemaalwe wensen jullie nog veel plezier kom allen weer veilig naar huis groetjes eike peter

• 06 Augustus 2011 - 13:18

Monique En Aaltje:

He Tubbers,
    vet hoor, we zijn benieuwd naar de foto`s!

• 06 Augustus 2011 - 14:41

Laurine:

He hallo avonturiers
    Ik heb vandaag pas voor het eerst gelezen en gekeken, geweldig ziet het eruit, soms alleen geen glimlach op jullie gezicht., zal wel door het drukkend weer komen en die druppels. Maar wat een avonturen zeg, olifanten en een geweldige waterval en dan nog die grappige mannekes in dat oranje jasje.... geniet ervan mensen met heel veel reisplezier.
    liefs Laurine

• 06 Augustus 2011 - 14:58

Laurine:

Sorry Zon................. ha ha

• 06 Augustus 2011 - 16:12

0pa En Oma:

jullie hebben wel een lekker badje verdiend groetjes

• 06 Augustus 2011 - 16:49

Danique En Familie:

Hallo luitjes,

Wat gaaf wat jullie daar allemaal al meegemaakt hebben! En die foto's!!! Echt heel mooi, jullie hebben al veel gezien daar. Veel plezier nog.

Groetjes Danique en de rest van de familie

• 06 Augustus 2011 - 19:58

Linda:

Weer super leuke fotos!
    Jammer van die regen daar,maar hier is het ook niet beter.
    Veel plezier nog.

Monique En Aaltje:

AZ-PSV 3-1

• 08 Augustus 2011 - 08:46

Ingrid En Maartje:

Leuk om jullie avonturen te kunnen volgen.Wij genieten zo een beetje met jullie mee.

• 08 Augustus 2011 - 16:39

Monica:

hallo Stef en de familie daar

hoe is het daar.
    jullie hebben hele mooie foto 's .gemaakt en heb je zin in volgend schooljaar, en waarom heb je je haar kaalgeschoren. ik mis je heel erg. en hoe was het op de olifanten daar. ik vind het heel leuk om je weer een keer te zien. en Roy wil nog een keer heel graag met je gaan vissen. Ik heb nog een keer in je valentijns boekje zitten kijken die ik toen van jou gekregen heb. Daar is het zeker beter weer dan hier want hier is het echt honden weer terwijl de hond er niet meer is en hoe is het daar met rik. Ik akn niet meer goed slapen omdat ik jou zo mis en zin heb in het volgende schooljaar.

groetjes monicaxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

• 09 Augustus 2011 - 17:20

Ineke:

Hoi allemaal,

wij konden jullie niet vinden op deze site toen wij in Noorwegen waren, maar zijn nu thuis. Ik ga alles eens rustig lezen en genieten van jullie verhalen en foto's.
    Jullie geniet ze nog!!
    Veel groetjes van Theo, Ineke en Bram