Vientiane - Udonthani - Koh Chang - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu Vientiane - Udonthani - Koh Chang - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu

Vientiane - Udonthani - Koh Chang

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Fransjan en Saskia

10 Augustus 2011 | Laos, Vientiane

Hallo allemaal,

Hier weer een verslagje van ons. Het heeft allemaal iets langer geduurd dan normaal. Maar we hebben een paar reisdagen achter de rug. Op Zondag morgen zijn we vertrokken vanuit Vieng Vang naar de hoofdstad Vientiane. Na een ritje van 5 en 1/2 uur kwamen we aan in deze stad. Nadat we een slaapplaats hadden gezocht, gingen we wat eten en de stad verkennen. We waren vlak bij de rivier waar aan de overkant Thailand lag. We hebben nog een paar tempels bezocht en zijn toen naar een parkje gegaan om iets te drinken. Hier waren ook veel lokale mensen, want het was tenslotte Zondag. In het parkje stonden veel gym-toestellen die door de mensen veelvuldig gebruikt werden. Nadat we over de avondmarkt waren gelopen, gingen we ons bed weer opzoeken. We zouden hier maar een nacht blijven. Op Maandag gingen we met de bus naar Udonthani ( Thailand ). In deze stad zouden we ook een nacht blijven. Je kon alweer merken dat je in Thailand zat, er waren shopping-centra en je zag de oude Europeanen met jonge Thaise vrouwen lopen. Op Dindagmorgen moesten we wat vroeger opstaan dan normaal, aangezien we om 08.50 onze vlucht naar Bangkok hadden. Eenmaal in Bangkok, zouden we moeten opschieten om onze bus naar Trat te halen. Helaas, de bus van 11.00 zat vol zodoende moesten we ons 4 uur vermaken totdat de volgende bus zou gaan. Vanuit Trat vertrekt de "ferry" die ons naar het eiland Koh Chang zou brengen. Gisterenavond om 20.30 kwamen we dan eindelijk op Koh Chang aan. We hadden besloten om een leuke bungalow aan het strand te pakken. Nadat dit geregeld was, gingen we meteen naar het strand om iets te eten. De BBQ stond klaar en we konden er meteen de spiezen en garnalen op laten gooien. Het eten was heerlijk op deze voor mij toch bijzondere dag. Het was vandaag de verjaardag van Tante Riet, ze zou 48 jaar geworden zijn.
We blijven op Koh Chang tot zondagmorgen. Heel veel groetjes van ons !!!!

• 10 Augustus 2011 - 06:09

Ineke:

Hoi allemaal,

ik heb jullie verhalen gelezen en de foto's bekeken; ziet er goed uit! En die olifanten; wat een geweldige ervaring lijkt me!
    Geniet ze nog de komende dagen!
    Groetjes, Theo, Ineke en Bram.

• 10 Augustus 2011 - 10:48

Opa En Oma:

nu een rustige en luie week en lekker eten ps heb een kopje (koffie) met plantjes neergezet groetjes

• 10 Augustus 2011 - 11:03

Tijs:

Jullie hebben wel lekkere toetjes zo te zien!Veel plezier nog en ik ben blij als ik jullie weer kan zien volgende week!
    Bye bye koeienvlaai!xTijs en ook de groetjes van bas en linda

• 10 Augustus 2011 - 17:29

Ma Wassink:

nog fijne dagen aan het strand en tot zienslieve groeten

• 10 Augustus 2011 - 20:07

Jo En Auke:

hallo vrienden fijn te zien dat het allemaal goed gaat trouwens rick was je boos op het vliegveld je zat zo wijd van je broer wij wensen jullie nog veel plezier en lieve groetjes van jo en auke doeii x x x

• 11 Augustus 2011 - 05:42

Monique En Aaltje:

Hoi allemaal,
    wouw, dat ziet er goed uit op het strand, dat is genieten!
    Heel wat anders dan met die stoelen, met handdoeken belegde, stranden!
    Veel plezier! Veel groetjes van ons.

• 12 Augustus 2011 - 13:10

Marie-jose:

nou jongens lekker relax daar op het strand en zekers heeft tante riet jullie een dikke knipoog gegeven toen jullie aan de garnalen zaten lekkerrrr liefs gerard en marie-jose xxxx

• 12 Augustus 2011 - 15:14

0pa En Oma:

nog een fijne vacantie en tot 31 augustus laat even iets weten als lullie terug zijn groetjes

• 12 Augustus 2011 - 15:16

Opa En Oma:

ps moet zijn jullie

• 12 Augustus 2011 - 15:34

Laurine:

wat een reis hebben jullie weer gemaakt zeg poeh, knap hoor.
    Geniet er nog maar goed van en breng wat zon mee want hier komt het af en toe met bakken uit de lucht vallen. Dat krijg je wel door de douane ha ha
    safe trip home.
    liefs laurine