Koh Chang - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu Koh Chang - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu

Koh Chang

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Fransjan en Saskia

13 Augustus 2011 | Laos, Vientiane

Hallo allemaal,

Hier nog even een klein verhaaltje. Wij zijn op dit moment aan het genieten op Koh Chang. Ondanks dat het bewolkt is, verbrandden we toch. Gisteren zijn Stef en ik wezen vissen. ( Rick had geen zin om mee te gaan ) We werden om 08.00 opgepikt om vervolgens naar het zuiden van het eiland te gaan. Vanuit hier vertrok de vissersboot naar de open zee. De golven waren best wild. Stef had al vlug twee vissen gevangen, later ving ik er ook een. Nadat we hadden geluncht, gingen we een stukje verder varen. De zon kwam door en het was heerlijk weer om te vissen. Aan het einde van de dag had Stef met 5-4 gewonnen. Al met al een leuke dag. Nadat we weer terug waren hebben we nog lekker een duikgenomen in de zee. Daarna lekker douchen wederom heerlijk BBQ-en op het strand. Morgen gaan we helaas Koh Chang verlaten. om naar Bangkok te gaan. In bangkok blijven we nog twee nachten in een luxe hotel. ( Pathumwan Princess ) Dinsdagmiddag vliegen we helaas weer terug naar Frankfurt. We zullen rond 19.00 landen in Frankfurt. Dit is het laatste verslagje over onze reis, tot ziens in Nederland !!!

• 13 Augustus 2011 - 06:46

Debby:

Leuke dingen maken jullie mee!! Geniet nog van de laatste dagen en alvast 'n hele goeie reis terug!!

• 13 Augustus 2011 - 09:32

Monique En Aaltje:

Hoi allemaal,
    lekker relaxen deze dagen! Moooooooooie foto`s!
    Voor volgende week een goede reis!
    Veel groetjes van ons.

• 13 Augustus 2011 - 10:07

Lies De Bruin:

Bedankt voor al het moois.Hartelijke
    groeten en goede reis terug.
    Tot ziens.

• 13 Augustus 2011 - 19:58

Jo En Auke:

helaas is het einde weer in zicht, mooie foto,s waren het weer wij wensen jullie nog een paar fijne dagen ,en een hele goede reis terug veel liefs doeiii

• 13 Augustus 2011 - 20:47

Bas:

hallo allemaal,ziet er goed uit waar jullie verblijven het is zeker een mooi avontuur,mooie foto"s ook,kom net terug van psv,1-0 gewonnen niet om aan te zien zo slecht ,fj als je nog wat spitsen weet neem ze maar mee kunnen ze wel gebruiken ,veel plezier nog,en tot ziens
    groet bas linda tijs

• 14 Augustus 2011 - 08:07

Marie-jose:

ik wil ook zo,n hutje aan zee met een schommel heerlijk en wat psv betreft het is dat gerardje is gestopt met voetbal maar zelfs hij is een beter spits voor psv hahha lfs gerard en jose

• 14 Augustus 2011 - 10:35

Ans En Jan:

Hallo samen.
    Leuk dat we met jullie hebben mogen meereizen!!
    Wat een avontuur!
    Geniet nog maar even verder, en een goede terugreis.
    Groetjes uit het regenachtige Best.

• 14 Augustus 2011 - 10:45

Ma Wassink:

hartelijk dank voor het mooie verslag en de fotos. een hele voorspoedige thuisreis en tot ziens groetjes

• 14 Augustus 2011 - 10:45

Ma Wassink:

• 15 Augustus 2011 - 08:19

Maaike:

Hé avonturiers!! Wat een schitterende reis hebben jullie weer gemaakt! Erg leuk om een beetje mee te kunnen genieten via de site. Staat jullie goed trouwens jongens, die korte koppies! En leuke shirts Saskia ;-) Hele goede terugreis gewenst en ik zie je wel weer op kantoorrrrrrrrrr Saskia!
    Groetjes!

• 16 Augustus 2011 - 21:00

Pulus:

Hey rex hunt hing je lijn nie toevallig in een boom? Je mag trouwens blij zijn je hebt nog geen wedstrijd gemist.gvd#%¥£$%~€?!"@€ wan drama
    Groetjes
    Pulus anne-Rose zoe en .....

• 18 Augustus 2011 - 06:33

Patty:

Geweldig, wat een avontuur. Heerlijk om te lezen.
    Fijn dat jullie weer terug zijn!

• 18 Augustus 2011 - 17:53

Mieke:

Hoi allemaal, heb toch alles nog gelezen, en foto,s bekeken, wat een top reis, ben best jaloers op jullie, dat hebben jullie toch weer mooi voor elkaar, en weer heelhuids thuis !
    Moeten snel ff iets afspreken, .....
    Wij hebben ook een fijne vakantie gehad, heerlijk weer , en Piet heeft eerst flink geslapen, en veel gefietst,
    Nu weer aan het werk,.....
    tot snel xxxx