Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu Kuching - Reisverslag uit Kuching, Maleisië van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu

Kuching

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Fransjan en Saskia

04 Augustus 2010 | Maleisië, Kuching

Hier zijn we weer.

Gisteren aangekomen in Kuching wat vergeleken bij andere aziatische steden een heeel rustig stadje is. We slapen in een longhouseachtig hotelletje, schoenen uit voordat je naar binnen gaat en douche en wc op de gang.

Vandaag zijn we naar Semenggoh geweest, dit is een natuurpark waar orang oetangs in het wild leven.
De apen worden hier 2x per dag gevoerd, om 9.00 uur en om 15.00 uur. Wij hebben ervoor gekozen om de middaglunch te bekijken.
Nadat we al even in het park gewacht hadden kwamen de jongens in eens aangerend met de mededeling dat ze de apen aan zagen komen. En inderdaad niet ver boven ons kwam een moeder met 2 kinderen aan geklauterd. Ze slingerde van tak naar tak totdat ze bij een voeder plateau was waarop bananen en kokosnoten lagen, hier hebben ze met z'n drieen heerlijk zitten eten en wij stonden er nog geen 5 meter vandaan! Echt super mooi om te zien.

Morgen gaan we 2 dagen naar Kampung Annah Rais hier gaan we slapen in een longhouse.
Als we hiervan terug komen gaan we 2 dagen naar Bako National Park, we hebben geluk dat we nog een overnachting konden boeken voor dit park, het zit al voor weken vol geboekt maar net vandaag hebben ze een afzegging voor 3 personen gehad en aangezien wij met 4 zijn gaat dit wel lukken.

Heel veel groetjes vanuit Kuching.

Fransjan, Saskia, Rick en Stef

• 04 Augustus 2010 - 10:59

Daan:

hey, gaaf zeg. nu nog een foto van zoek de verschillen...haha
    geniet ervan! gr van ons

• 04 Augustus 2010 - 19:09

PLUIS:

Ha lui-tjes,

Ik mis jullie heel erg, maar wordt goed verzorgd. Ook het voetballen gaat me nog goed af!!

Groetjes Pluis.

• 05 Augustus 2010 - 18:39

Juf Marleen:

Wat gaaf om apen in het echt te zien! Fijne vakantie nog!
    Groetjes, Marleen