Laos - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu Laos - Reisverslag uit Vientiane, Laos van Fransjan en Saskia Saes/Velsma - WaarBenJij.nu

Laos

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Fransjan en Saskia

28 Juli 2011 | Laos, Vientiane

Hallo allemaal,

Hier zijn we dan vanuit Laos. Nadat we vanuit Chang Rai vertrokken waren met de bus, kwamen we twee uur later aan bij de grens met Laos. We moesten alleen de Mekong nog oversteken en dan zaten we in Laos. Nadat we terplaatse een visum geregeld hadden, was het eigenlijk de bedoeling om een nacht in het grensstadje te blijven. Toen we te horen kregen dat er om 15.00 een mini-van naar Luang Nam tha vertrok, hebben we hier meteen gebruik van gemaakt. Zodoende kwamen we gisterenavond om 18.45 in Luang Nam Tha aan. Vanmorgen hebben we fietsen gehuurd en zijn we naar de watervallen gefietst, daarna zijn we nog naar een Stupa geweest. Bij de watervallen hebben we de kinderen van het dorp blij gemaakt met ballonnen. Dadelijk gaan we een frisse douche nemen want dat is wel nodig, het is hier namelijk heel klef warm. Morgen vertrekken we met de bus naar Muang Sing, om vervolgens Zaterdag en Zondag een trekking te maken. We zullen ons op z'n vroegst Maandag weer melden.

Groetjes,

Rick, Stef, Saskia en Fransjan

• 28 Juli 2011 - 13:37

Lies De Bruin:

Hallo,Saskia Fransjan,Stef enRick.
    Heel fijn om mee te mogen reizen ik geniet ervan.
    Hartelijke groeten.

• 28 Juli 2011 - 14:03

Opa En Oma:

was de noedelsoep lekker groetjes

• 28 Juli 2011 - 17:17

Monique En Aaltje:

Euhh, wat was dat voor prutje op jullie bord?
    Hier vanavond lekker witlof!
    Veel groeten uit een wat warmer wordend Nederland!

• 28 Juli 2011 - 17:55

A.j.j.wassink:

wat een mooie foto s .EN WAT EEN BELEVENIS. IK GENIET VAN JULLIE VERHAAL GROETJES MOEDER VAN MONIQUE

• 28 Juli 2011 - 19:13

Ome Jo En Tante Auke:

hallo wat een belevenis nu al
    leuk met de kindjes en die ballonnen
    wij wensen jullie nog veel plezier en tot over een paar dagen
    lieve groetjes van ons doeiii

• 28 Juli 2011 - 19:17

Mart:

Hey fam,
    Geweldig avontuur. Net Ibiza!!!! Hahaha. We wachten op de rest van het verslag. Oh en Franske, ons clubke het met 3-1 gewonnen van Nothigham met een wereld goal van Wijnaldum. Volgens die ouwe mopper vd Heuvel een derde rangs ploegje! Veel plezier nog.

Groetjes Mart en Kitty.

• 29 Juli 2011 - 11:36

Marie-jose:

hallo fam.het er weer mooi uit dat reisje van jullie we genieten van jullie foto,s zo te zien hebben de jongens het goed naar hun zin heerlijk dat heldere water hahaha doe voorzichtig en geniet groetjes uit het mooie en avontuurlijke strijp liefs gerard en marie-jose xxxx

• 29 Juli 2011 - 12:11

Roland:

ha rick en stef hoe gaat het daarmee? hier gaat het goed. Hoe is het in Laos? hebben jullie goed weer? nog een fijne vakantie. groetjes roland,Noa en ons pap en mam

• 30 Juli 2011 - 09:31

Nicht Nel:

Fransjan en Saskia,
    Geweldig wat jullie Stef en Rick meegeven aan belevenissen waar ze de rest van hun nog heel veel plezier van zullen hebben. Geniet volop van deze zo bijzondere vakantie.

• 30 Juli 2011 - 09:48

Lenie Dalm-Saes:

GENIET over deze reis vertellen jullie over 50 jaar nog.
    Een echte Saesen familie, ik zie ons nog met ons pa,ma en Nel in Zuid-Frankrijk zijn in 1956 blauwe zee, rode rotsen wat was dat bizonder en heel ver van Eindhoven.
    Nu zitten jullie aan de andere kant van de wereld. Nog heel veel plezier!!!!!!!!!!!

• 30 Juli 2011 - 18:24

Jan En Ans:

Hallo samen
    Jee zeg, wat een avontuur om mee te maken! Inderdaad zoals Lies zegt, fijn om met jullie mee te reizen. We blijven jullie volgen. Wij gaan nu op vacantie naar het verre Belgie!!!Geniet er maar lekker van !
    Groetjes uit Best

• 30 Juli 2011 - 19:08

Jan En Ans:

Hallo mensen van het goede leven!
    Wat een avontuur voor jullie,wat Lies zegt, geldt ook voor ons.
    Wij gaan op vacantie naar het verre Belgie!!! We blijven jullie volgen,
    Groetjes uit Best